لوازم جانبی موبایل(۱۰نمونه از لوازم جانبی)

پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل

 

 

اهمیت خرید لوازم جانبی گوشی :

گوشی های موبایل دارای لوازم جانبی مهم وگاهی حیاتی هستند مثل ضربه گیر ها که از شکستگی گوشی شما در برابر ضربه وافتادن محافظت می کند وهمچنین لوازم دیگر که جنبهخ کمکی ویا زیبایی را دارند مانند کیف گوشی که علاوه بر محافظت بیشتر از گوشی به علت طراحی در رنگ ها ومدل های مختلف یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی گوشی به شمار می رود.

کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی موبایل:

 

خش گیر،محافظ صفحه نمایش-گلس

هندزفری

قاب،کاور،گارد

در واقع با خرید قاب های جذاب ومتناسب با روحیات خود روحی تازه به گوشی خود می بخشید وبا تغیر قاب ها در گذر زمان از گوشی خود خسته نمی شوید.

 

انواع قاب های گوشی موبایل:

 

(قاب ژله ای )TPU

قابی نرم ومنعطف از جنس پلیمر که با خاصیت ارتجاعی دارای  آنتی شوک بوده یعنی ضربه را به خوبی دفع می کند (شفاف -نیمه شفاف واکلیلی)

 

قاب سیلیکونی:

این قاب خاصیت ضد تعری دارد وبسیار خوش دست است ودر طرح ها ورنگه های گوناگون تولید می شود.پ

قاب ضد ضربه:

این قاب از پلی کربنات ساخته شده که خاصیت مقاومت بودن وسختی بالا را دارد ودر برابر ضربات وبرخورد های احتمالی گوشی شما را محافظت می کند.

کاور کتابی:

این کاور ها به مانند کتاب دوری صفحه گوشی شمار را می پوشانند واز صفحه وپشت گوشی شما محافظت می کنند وقیمت مناسبی نیز دارند.

کاور چرمی:(چرم مصنوعی-چرم طبیعی)

این کاور ها به دلیل جنس چرمی آنها هزینه بیشتری نسبت به کاور کتابی دارند ولی مقاومت بالاتری دارندودارای دو نوع چرم مصنوعی وطبیعی میابشد که جنس چرم طبیعی طول عمر بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد اما چرم مصنوعی دارای جذابیت های بیشتری می باشد.

 

کیف(ساده وهوشمند)

شارژر،آدابتور وکابل

باتری

هندزفریوهدفون

اسپیکر بلوتوثی

کابل تبدیل   (OTG-AUX)

 

بامپر:

نوعی قاب گوشی بوده بااین تفاوت که کل گوشی رانمی پوشاند وفقط دورتادور گوشی را در بر می گیرد وبه گوشی چفت می شود.دراین حالت پشت و شیشه گوشی دوچارخش می شود ولی دربرابر ضربه مقامت خوبی دارد.

 

گلس (محافظ صفحه نمایش)

 

از آنجاییکه صفحه گوشی بسیار حساس است و سرعت کار گوشی تا حدودی به تمیز وسالم بودن صفحه گوشی بستگی دارد لذا می بایست در برابربرخوردها ایمن باشد که گلس این وظیفه را به خوبی به انجام میرساند.

انواع گلس گوشی

نانو گلس

این گلس ضخامت زیادی ندارد که موجب می شود تاثیری روی شفافیت ووضوح تصویر نداشته باشد واز جنس پلیمر ساخته شده است ودر اثر ضربه تکته تکه نمی شود

گلس شیشه ای

این گلس از جنس شیشه بوده وبه علت ضخامت کم شفافیت بالایی دارد.

گلس پلاستیکی

این گلس از جنس پلاستیک بوده وکدر می باشد که در نتیجه شفافیت کمتری دارد ولی مقاومت بالایی دارد.

گلس حرم خصوصیارا ببینند

این گلس مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد و به واسطه تغییر راستای انتشار نوراجازه نمی دهد افردا کناری شما به راحتی صفحه گوشی شماراببینند.

 گلس ضد ضربه

این گلس از جنس پلاستیک پلیمری بوده وبه علت قابلیت ارتجایی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

 

باتری:

قلب گوشی شما باتری آن است و هر گوشی باتری متناسب با خود را دارد نمی توان ازیک باتری برای گوشی های مختلف استفاده کرد.باتری ها عمر متفاوتی دارد بعضی از گوشی باتری آإن به راحتی قابل تعویض می باشدولی برخی باتری قابل تعویض توسط شما نیست وباید توسط تعمرکار انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *